28 juli 2020 kl 17:15
Hade precis samma sak igår med min 945. Hade funkat utmärkt upp till söndag. Men när jag skulle spara en promenad, det blev 0meter (trots att jag hade kollat att GPS var hittat innan jag började), sedan tog det en evighet att ta bort. Gjorde en soft reset. Det tog bort alla steg som gjordes under promenaden. Testade igen med 2 andra profiler och fick samma sak. Det sparades inte (snurrade bara) och blev 2 till soft reset.
Nu är det så att jag gjorde en sync med GC innan vi gick ut. Jag startade igen min klocka, kopplade till Garmin Express, det såg lite konstigt men uppdaterade kartor (som jag förresten redan hade innan helgen...). Startade igen klockan och mobilen. Funkade utmärkt senare på dagen.
Idag funkar klockan som vanligt. Lite trögt och långsamt att ladda upp till GC på mobilen, men det funkar.
Kolla om du kan köra Garmin Express och uppdatering/sync. Det lär ta några dagar innan allt är på plats och som innan, tror jag...
Lycka till!