10 november 2014 kl 11:31
Jag har haft samma problem som beskrivits ovan att den exporterade filen inte går att läsa in på jogg. Testat på både PC och mac, har även provat att exportera gamla pass som jag vet fungerat tidigare men får felet att den exporterade filen är korrupt och inte kan läsas in.
Den exporterade filen hette tidigare exempelvis: Move_2014_10_29_18_56_19_Löpning
Nu får den exporterade filen följande namn:
=_utf-8_B_TW92ZV8yMDE0XzExXzAzXzE5XzU4XzQwX0zDtnBuaW5nLmdweA==_=
Jag löste problemet på egen hand genom att lägga till filändelsen ".gpx" efter det "konstiga" filnamnet, alltså:
=_utf-8_B_TW92ZV8yMDE0XzExXzAzXzE5XzU4XzQwX0zDtnBuaW5nLmdweA==_=.gpx
Då kan jogg läsa in den och så vitt jag vet fattas ingen data.
Har även varit i kontakt med Suunto angående problemet och idag fick jag svar från dem, de skriver:
"Efter Movescount uppdateringen på Nov 3 så uppstod det diverse problem med exportering, dessa problem bör vara fixade nu. Om problemet kvarstår, vänligen töm dina cookies och caches och uppdatera din webbläsare till den senaste versionen."
Har inte hunnit testa sedan jag fick svaret från Suunto, kanske någon av er andra hunnit testa?