23 april 2010 kl 11:18
Redigerad 23 april 2010 kl 11:29
@Johanna.
Jag kanske inte kan förmedla det MEN jag var inte ens "Anders" kund utan hans kollega fråga följande när jag är där, det var "Anders" som inte tittade upp utan på ett snarstucket vis förmedla informationen till sin kollega Hanna. Dock i en volym så jag inte kunde missa det. Visst de kanske har det klimatet där så Hanna kanske var ok med det men jag vart chockad över att på det viset som kund ta del av svaret.
Tycker du att det är ok svar? Ett OK svar till en potentiell kund som önskar köpa något "De ska vara slut!!" Ursäkta mig, vad är det för svar? Ett svar som låter likt "Tyvärr, de är slut och med tanke på säsongen så brukar de vara det. Vi kan givetvis beställa hem om du önskar!" skulle passa bättre. Frågan om billigare handskar eller inte, det går att diskutera men Stadium har för om jag inte tar fel för ca. 150:- så jag får gå dit. Hade Löplabbet haft för 200:- så hade jag köpt det för jag gillar deras service... eller gjorde.
Nä, jag är ingen kund man behöver fjäska för, inte det minsta MEN som kund önskar jag i alla fall ett trevlig bemötande. Ett leende och trevligt svar, det är det minsta man kan få om man köper ett par handskar för 200:- eller skor för 2000:- för man är ju trots allt kund.