Löpning Kläder, Skor & Prylar 33 inlägg 8173 visningar

Överföring slutförd, bearbetar data...

Jonathan Grådman
1978 • Järna
#1
2 augusti 2012 - 20:09
Gilla
Är det fler än jag som fastnar vid det här meddelandet just nu?
< < < 1 2 > > >
1989 • Enskede
#2
2 augusti 2012 kl 20:19
Gilla
Hade länge problem med det tidigare. Har nu övergått till att köra textfiler ifrån min garmin istället. Går mycket smidigare även om det är fler knapptryck.
Annie F
1981 • Tullinge
#3
2 augusti 2012 kl 20:31
Gilla
Har varit så för mig senaste dagarna :-(
Jag har också börjat överföra filer istället
Annelie
1971 • Skövde
#4
2 augusti 2012 kl 20:46
Gilla
Installerade om min dator idag, och efter det har det gått jättesnabbt att överföra. Kanske dags att uppdatera insticksfilen?
1983 • Vimmerby
#5
2 augusti 2012 kl 21:41
Gilla
Jag har stora problem med min 310xt, Ant agent kraschar rätt ofta. Installerade om min dator väldigt nyligen.
Anneli - IF Linnéa
1977 • Stockholm
#6
2 augusti 2012 kl 22:05
Gilla
Testa att ändra webbläsare.
Jag fick aldrig över filerna i Google Chrome utan fick fippla runt från garmin connect först men i Explorer funkar det direkt.
1983 • Vimmerby
#7
2 augusti 2012 kl 22:12
Gilla
Anneli: Ja jag kör google crome, kan ju vara det.
Ska deffenitivt prova efter nästa pass. Tack
1978 • Lindome
#8
2 augusti 2012 kl 22:13
Gilla
Har också samma problem rätt ofta och kör Google Chrome. Ska testa Firefox eller nått nästa gång.
1981 • Örebro
#9
2 augusti 2012 kl 22:26
Gilla
Även jag har samma intryck av Google Chrome. Det funkar dåligt där. Safari brukar fungera för det mesta dock.
1984 • Uppsala
#10
3 augusti 2012 kl 00:13
Gilla
Så länge jag rensar klockan regelbundet och överför med bara en flik öppen så har jag aldrig problem.
1984 • Göteborg
#11
3 augusti 2012 kl 00:23
Gilla
Har haft dessa problem i över ett år.
Att stänga av webläsaren, gå in i aktivitetshanteraren och döda webbläsarens process fixar till det när det hänger sig.

Annars brukar det fungera bra om man inför varje pass rensar all historik i klockan.
Haris Memisevic
1982 • Göteborg
#12
3 augusti 2012 kl 00:25
Gilla
I mitt fall så upplever jag att jag fastnar när jag inte har lagt in mina pass på ett bra tag.
Även om jag då väljer "senaste veckan" eller "senaste dygnet" så händer inget.
Nu har man lärt sig att lägga in regelbundet alla pass och även rensa historiken i Garmin, funkar klockrent!
Annie F
1981 • Tullinge
#13
3 augusti 2012 kl 19:38
Gilla
Idag kan jag vare sig läsa in via garminimporten eller via textfil..
Hoppas att det ordnar sig snart :-)
Peter H Nilsson
1966 • Karlstad
#14
3 augusti 2012 kl 19:57
Gilla
Jag fastnar vid samma meddelande och har aldrig haft problem förut.. ligger inte i min PC..
Jonas
1970 • Tidaholm
#15
3 augusti 2012 kl 21:23
Gilla
Samma problem för mig. Har heller aldrig haft det problemet.

Fliken ´Detaljer´ och ´Diagram´ i träningsdagboken fungerar inte heller. Hur är det med det hos er?
1972 • Hjärup
#16
3 augusti 2012 kl 21:32
Gilla
Har samma problem här med min 310xt..
Johnny Omö Bergkvist
1978 • Markaryd
#17
3 augusti 2012 kl 21:58
Gilla
Stötte med på liknande problem idag, till garmin gick bra att överföra men inte till jogg. Men det stod nåt om att den inta kan utföra överföringen.
Andreas Smedh
1976 • insjön
#18
3 augusti 2012 kl 22:05
Gilla
joo samma här lite iriterrande faktiskt , funkade mycket bättre med min gamla hederliga 305a.....
Mellanben
2006 • VARBERG
#19
3 augusti 2012 kl 22:56
Gilla
Idag är det helt jäkla omöjligt att föra över till jogg från min garmin 310XT. Hållt på flera timmar nu... Sur :-((
Monica
1980 • ÅRSTA
#20
3 augusti 2012 kl 23:04
Gilla
Samma problem här med min Garmmin 305
< < < 1 2 > > >
Endast registrerade medlemmar kan posta inlägg till forumet. Registrera dig här eller logga in ovan.