18 januari 2010 kl 22:44
Hej!
Jag har problem när mina pass ska laddas över till datorn. Hälften av de pass jag sprungit sedan jag fick klockan i julas försvinner.
Klockan kopplar upp och det står typ "data överförs", och klar. Men i programmet på datorn finns ingenting. Klockan är dessutom yömd eftersom överladdningen gjorts (enligt klockan).
Jag har testat att ta bort automatisk radering efter överladdning, men trots det så är det tomt i klockan och ca hälften av passen dyker inte upp i datorn.
En gång blev jag till och med av med ett pass jag sprungit veckan innan (som jag lyckats ladda över till datorn). Den gången funkade inte överladdningen och då försvann även passet jag sprungit ett par dagar tidigare ur Training Center.
Det hela är sjukt frustrerande. Kan någon tipsa om vad jag gör för fel?
Jag har inte resetat med 3-2-1 på lap/reset-knappen efter passen, men om det är felet så borde ju inga pass gå att få över.
¨
Jag har senaste mjukvaran och jag har installerat helt enligt instruktionsboken. Tror ni att det är ett garantiärende pga fel på USB-pluggen? Det är min egen misstanke. Men det kan ju lika gärna vara vaj på någon instabil mjukvara.
Någon som varit med om samma sak?