21 september 2022 kl 14:10
Hej, ledsen att det varit tyst här. Jag har försökt hitta vad som går fel med importen men det är svårt att hitta något eftersom det funkar för oss själva när vi testar, och det kommer in massor med pass från andra användare utan problem. Det kan vara så som Mathias skriver att Strava har gjort någon ändring som bara påverkar vissa pass, men de har inte skrivit något om det på sin developer-sajt vad jag kan se. Jag har nu fixat så att importfunktionen ignorerar de pass som tidigare gjorde att hela importen kraschade. I dessa fall visas ett felmeddelande som liknar det gamla, men med lite mer info. Får ni upp ett sådant, ta gärna en skärmdump på den och skicka till supporten (support@jogg.se) så får vi lite mer att jobba med i vårt felsökande. Jag har även utökat loggningsfunktionerna så vi kan se mer precis vad som går snett och med vilken Strava-aktivitet. Tack för ert tålamod, vi löser det här tillsammans! 🙂