22 april 2016 kl 01:35
Har du kollat på Garmin connects sida om du ser tempografen där? Jag får rätt tempograf på alla pass med mina olika klockor så Importen verkar funka på Jogg.se som den skall. Det verkar mer troligt att det är något med filen från klockan som inte funkar som den skall men om du kollar på Connect så bör du kunna se om du fått in något dit. Har haft liknande problem på klockor från Garmin förut och har då fått göra en master reset: Garmin är ärligt talat rätt usla på att beta testa både klockor och mjukvara innan de släpps till kund.
"you may need to do a Master Reset on the device to clear any corrupt data that could be causing the issue. Your history, user profile, workouts and anything else that you have set up on the device to sent to it will be deleted as the watch will be set back to factory default. Please follow the steps below.
1. Press the two buttons on the right side of the device
2. Release the top button when you see the horizontal line on the watch
3. Hold the bottom button for an additional seven seconds
4. Release and answer 'Yes' to the prompt of erasing all user data
5. Follow the tutorial to set up the device
Please take the watch out and see if it will track you data properly and upload to Garmin Connect and let me know if this does not resolve your issue."
Lycka till.