Foruminlägg av Roger Aronsson

#1
22 augusti 2017 kl 18:57
Gilla
Hej,
Jag har precis samma problem. Simon på Garmin kundtjänst håller på med problemet, men han har inte lyckats ännu. Han hör nog av sig imorgon. Jag har emellertid lyckats komma in genom att öppna programmet Garmin Express, trycka på rutan för min klocka och därefter visa aktiviteter. Jag blev väldigt förvånad att komma in den vägen. När Simon har hört av sig, så kan jag meddela dig.
Med vänlig hälsning
Roger
#2
26 augusti 2017 kl 18:58
Gilla
Hej igen,
Det fungerade i 2 dagar att logga in på det vanliga sättet, men nu får jag samma felmeddelande igen, så det får bli inloggning via Garmin Express. Jag har inte fått något riktigt svar från supporten på Garmin. Det senaste, som jag har hört från dem är, att de "inte finner något fel på mitt konto. Vi har ändå fört detta vidare till våra utvecklare och vi kommer att återkomma till dig när vi får svar." Så är läget just nu ...... vi får springa vidare och använda Garmin Express. Ha det bra!