Träning
Träning start
Träningsprogram
Löparkalkylatorn
Träning idag
Community
Community start
Stjärnmedlemskap
Alla medlemmar
Forumkategorier
Alla forumtrådar
Kartan
Mät runda
Rundor
Tävlingar
Aktuell
Tävlingskalender
Resultatlistor
Liveresultat
Artiklar
Alla artiklar
Logga in
Registrera
×
E-postadress
Lösenord
Kom ihåg mig
Glömt lösen?
Löpning
•
Övrigt
•
9 inlägg
•
10224 visningar
•
Kan inte redigera pass i Garmin Connect modern
Staffan Jonsson
1963 • Sjulsmark
#1
•
7 januari 2015 - 21:24
Gilla
Klicka för att gilla
Kan inte göra vissa ändringar på mina uppladdade pass i Garmin Connects moderna vy sedan några dagar. Kan byta namn och aktivitetstyp, men inte justera tider m.m. När jag byter till den "gamla vyn" brukar det oftast gå att justera passet.
Är det fler som har samma problem? Kör Windows 7 och Chrome. Har provat IE också, men det har inte gjort någon skillnad.
Christian Wiström
1978 • Partille
#2
•
7 januari 2015 kl 22:56
Gilla
Klicka för att gilla
Jag har liknande problem. För det första ingen data i dashboard i modern view, har också problem att redigera men även manuelt lägga till aktiviteter. Har haft dessa problem i någon vecka. Brukar ibland fungera bättre i appen från mobil.
Verkar vara kända problem och garmin jobbar på det enligt forum.
https://forums.garmin.com/forumdisplay.php?30-Garmin-Connect
Tror på att avvakta lite och se om de får det löst.
Mattias Åberg
1972 • Töllsjö
#3
•
2 februari 2016 kl 15:16
Gilla
Klicka för att gilla
Stört jobbigt att Garmin inte kan få lite koll på sina verktyg. Hur svart ska det vara?
Stefan Manning
1956 • PARTILLE
#4
•
3 februari 2016 kl 12:37
Gilla
Klicka för att gilla
Det fungerar nu. I alla fall för mig...
Madeleine Kurtén
1969 • Torslanda
#5
•
4 februari 2016 kl 17:42
Gilla
Klicka för att gilla
Har de senaste 2 veckorna inte kunnat gå in på aktivitet och se i detalj hur passet varit. Även haft väldigt långsam synkronisering. Någon mer med liknande problem? Vad göra?
Mattias Åberg
1972 • Töllsjö
#6
•
5 februari 2016 kl 08:30 Redigerad 5 februari 2016 kl 08:30
Gilla
Klicka för att gilla
Samma för mig Madeleine. Ringde deras support i går & felet ska vara åtgärdat under nästa vecka. Förhoppningsvis...
Madeleine Kurtén
1969 • Torslanda
#7
•
5 februari 2016 kl 14:05
1
Gilla
Klicka för att gilla
Tack för informationen Mattias. Då hoppas vi att det löser sig.
Tor
1975 • Göteborg
#8
•
7 februari 2016 kl 18:32
Gilla
Klicka för att gilla
Just nu verkar hela Garmin Connect ligga nere. Varken hemsidan eller appan funkar.
Erik "Tricky" Fries
1961 • Göteborg
#9
•
7 februari 2016 kl 18:38
Gilla
Klicka för att gilla
Ja nu är det rött på allting på statussidan. Plus lite problem med själva sidan. Kanske någon uppdatering som gått snett.
https://connect.garmin.com/sv-SE/status
Endast registrerade medlemmar kan posta inlägg till forumet.
Registrera dig här
eller logga in ovan.
Relaterade forumtrådar
Pass importeras två gånger från Garmin Connect
Redigera pass i Garmin enhet?
Redigera del av pass i Garmin Forerunner 405?
Exportera mina pass i Jogg till Connect?
Redigera pass