23 september 2015 kl 09:33
Hej
En liten uppdatering kring problematiken med Polarimporten. Igår fick vi ett mail från Polar där de meddelar att de haft problem med just att aktiviteter inte synkas över till externt anslutna tjänster, så som Svettigfamiljens sajter. Problemet sägs ligga i mobilapparna för Polar Flow så ni som synkar den vägen, se till att uppdatera era appar (gäller både Android och iPhone). Så hoppas vi att det löser en del av era problem i alla fall.
Vi kommer också jobba vidare med att säkra upp våra kopplingar, både mot Polar, Garmin och Suunto, det är dock svårt att återskapa vissa fel och de felen är de svåraste att fixa tyvärr.
Vi tackar för att ni rapporterar in fel, och gör det gärna så detaljerat som möjligt om ni kan. Vi vill gärna veta vilken klocka ni har, hur ni synkar passet till respektive grundkälla (Flow, PPT, Garmin Connect, Movescount), när ni synkade dit det, om ni hade pulsband eller inte, om ni hade GPS eller inte, vilken typ av träning det var. Listan kan göras lång, men generellt så gäller att ju mer info vi får desto lättare blir det att lösa problemen.