Löpning Om jogg.se 10 inlägg 3843 visningar

Android app

#1
29 oktober 2020 - 09:43
1 Gilla
Vad har hänt med Android appen? Nästan inga sidor funkar, tex trycker jag på forum så så får man ert fel meddelande att Oj något gick fel & de händer på nästan alla era sidor. Däremot så funkar allt som de ska när man går in via webbläsaren.
1960 • Torslanda
#2
29 oktober 2020 kl 15:29
1 Gilla
Samma för mig, trodde det var fel på mni telefon. Jag installerade om Svettig på telefonen, nu kan jag inte ens logga in, antigen blir det bara "rundgång" på Svettig, ber mig logga in igen, eller får jag ett felmeddelande att appen kraschar hela tiden.
1961 • Göteborg
Administratör
#3
29 oktober 2020 kl 20:18
2 Gilla
Det var en serveruppdatering på vårt webbhotell som stökade till det. Nu hoppas vi att det ska fungera som vanligt igen.
#4
29 oktober 2020 kl 22:19
Gilla
Japp nu funkar de.
1960 • Torslanda
#5
30 oktober 2020 kl 13:27
Gilla
Fungerar fortfarande inte för mig, hoppar bara direkt tillbaka att jag skall ange id o lösen.
På jogg.se fungerar det normalt har loggat ut och in utan problem.
Laddade ner Svettig på en annan mobil, samma problem
per mandahl
1974 • Uppsala
#6
30 oktober 2020 kl 15:15
Gilla
Det fungerar inte heller att synka rundorna sedan i onsdags för min svettig-app, den kraschar då man försöker synka om. Klickar man på jogg.se-fliken så funkar det ibland, men blir oftast fel pga "net::ERR_TOO_MANY_REDIRECTS"
1961 • Göteborg
Administratör
#7
30 oktober 2020 kl 17:02
2 Gilla
Vi hade missat en inställning som behövde ändras efter uppgraderingen på webbhotellet i onsdags. Efter lite bollande med supporten ska det vara löst nu hopas och tror vi. Vi beklagar verkligen strulet och önskar alla en trevlig helg.
1960 • Torslanda
#8
30 oktober 2020 kl 17:08
Gilla
Tack, fungerar nu
per mandahl
1974 • Uppsala
#9
26 december 2020 kl 14:23 Redigerad 26 december 2020 kl 14:56
Gilla
Nu går det inte att synca rundorna från svettig-appen igen. Då jag försöker synca om så kraschar appen... Moto g6 är telefonmodellen. Problemet för mig började den 21 december, men hade inte använt svettig på två veckor i det läget. Någon som har goda råd för att lösa problemet?
Sinikka Lindgren
1970 • Hjärup
#10
28 december 2020 kl 17:21
Gilla
Appen fungerar inte för mig heller. Den har inte fungerat på drygt en vecka nu. Kan intet synka mina manuellt inlagda rundor. Jag har en androidtelefon, Samsung. Hoppas på en lösning snart!
Mvh
Sinikka
Endast registrerade medlemmar kan posta inlägg till forumet. Registrera dig här eller logga in ovan.