Löpning Om jogg.se 31 inlägg 5192 visningar

Vi värdesätter din integritet

Magnus Engström
1963 • Stockholm
#1
14 september 2020 - 09:30
1 Gilla
Nu börjar jag bli lite trött på att hela tiden få upp meddelandet "Vi värdesätter din integritet" Detta meddelande får jag i princip varje gång en ny sida måste laddas... Klickar godkänner men meddelandet återkommer hela tiden....
< < < 1 2 > > >
Jens Sandahl
1969 • Sävedalen
#2
14 september 2020 kl 09:35
8 Gilla
Det meddelandet får inte jag... Hoppas att min integritet värdesätts ändå! :)
Sven Gustafson
1966 • Lund
#3
14 september 2020 kl 09:51
1 Gilla
Jag har samma problem i Chrome, använder jag däremot Internet Explorer så dyker det inte upp.
1972 • Alingsås
#4
14 september 2020 kl 10:26
2 Gilla
Hej Magnus, Sven och andra som har problem med detta. Jag ska kolla med vårt annonsbolag som är de som står för scriptet. Tanken är såklart at det ska vara tydligare vilken informaton som samlas in och att ni också får möjlighet att styra det själva. Men jag har full förståelse för irritationen som uppstår om det poppar upp hela tiden.
Niklas / Jogg
1974 • Växjö
#5
14 september 2020 kl 13:38
Gilla
jag fick den en gång idag via chrome på datorn, men ser inte det i safari på mobilen.
Magnus Engström
1963 • Stockholm
#6
15 september 2020 kl 09:02
Gilla
Verkar vara Chrome isf…. Får inte detta i Microsoft Edge…. @Niklas; tack!
1960 • Fiskevik, Arvika
#7
15 september 2020 kl 10:15
Gilla
Meddelandet dyker även upp i Firefox varje gång, iaf för mig.
Hans Westerback
1958 • Lidingö
#8
15 september 2020 kl 14:12
Gilla
Jag kör Chrome, har aldrig sett detta meddelande?
Susanne Eklund
1966 • Lindesberg
#9
15 september 2020 kl 19:15
Gilla
Kommer både på Chrome och Edge....galet irriterande. Godkänner men fortsätter komma upp. Vill gärna använda Chrome då mina rundor finns "färdigskrivna" där.
1963 • Örebro
#10
15 september 2020 kl 22:26
1 Gilla
Kör Chrome och har aldrig fått upp det.
Rikard Edgren
1972 • Karlstad
#11
16 september 2020 kl 07:14
3 Gilla
Så blir det för tillfället om man är på http://jogg.se
Byt till https (säkrare) så kommer det bli bättre.
Anledningen till att det skiljer på webbläsarna är nog att ni kör olika med http och https.
Hans Westerback
1958 • Lidingö
#12
16 september 2020 kl 10:00
1 Gilla
Stämmer nog, jag använder https://jogg.se och slipper därför meddelandet
#13
18 september 2020 kl 09:34 Redigerad 18 september 2020 kl 09:35
Gilla
Får den också hela tiden. Använder mobilen (safari) Idag testade jag för första gången att gå in i den för att se om jag måste ställa in nåt särskilt i inställningarna först. Blev lätt förskräckt över vad jag hittade. Mycket var dessutom obegripligt med oklara syftningar och oavslutade meningar. Obehagligt, faktiskt. Hoppas ni reder ut och förklarar.
Hans Westerback
1958 • Lidingö
#14
18 september 2020 kl 09:56
Gilla
Jag testade ju bara från PC (Chrome). När jag går in via iPhone och safari så får jag också meddelandet oavsett om jag har http eller https
Magnus Engström
1963 • Stockholm
#15
24 september 2020 kl 08:31
Gilla
Har nu testat med Edge istf Chrome och kör https men får det mycket irriterande meddelandet i alla fall. Kommer i princip så fort som jag byter sida eller reggar något.....
Niklas Zackrisson
1970 • Grebo
#16
25 oktober 2020 kl 20:41
2 Gilla
Startar jogg, via appen svettig, Får upp detta meddelande precis hela tiden. Orkar inte starta den igen. Tar ett uppehåll från jogg och hoppas ni får ordning på detta elände...
1957 • Drammen
#17
26 oktober 2020 kl 22:45
Gilla
Får samme irriterende beskjed hver gang. Bruker Firefox.

Per Kvist
1963 • Trelleborg
#18
27 oktober 2020 kl 01:48
1 Gilla
Samma irriterande problem här. Vi ska INTE heller behöva experimentera med olika webläsare och inställningar. Avvaktar med betalningen av nytt stjärnmedlemskap tills detta är löst.
Bengt Wahlström
1967 • Skogås
#19
27 oktober 2020 kl 22:09
Gilla
Använder appen Svett och får detta hela hela tiden. Mycket irriterande. Hoppas ni löser det snart.
Jens Sandahl
1969 • Sävedalen
#20
27 oktober 2020 kl 22:21
1 Gilla
Jag får inte upp det meddelandet varken från telefonen eller datorn. Varken i Svettig-appen eller olika webbläsare dyker det upp. Kör ni med uppdaterade webbläsare och säkerhetsinställningar?
< < < 1 2 > > >
Endast registrerade medlemmar kan posta inlägg till forumet. Registrera dig här eller logga in ovan.